Kesäjumppien tuntikuvaukset

Aamujumppa = helppo, herättelevä kokonaisuus; sykkeen nostoa (hypytön tai vaihtoehto) lihaskuntoa ja 10 min loppuvenyttelyt

Core+venyttely = keskivartalon hallinta ja muokkaustunti, jossa voi olla mukana pilates-tyyppisiä liikkeitä 30 min ja pitkät loppuvenyttelyt 30 min

Friday Workout = ohjaajan oman näköinen tunti, jossa kuitenkin tekemisen meininki. Voi olla myös patteriharjoituksia.

Intervalli-body = Askeltaminen (aerobinen osuus) ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat sykkeen näin nousten ja välillä laskien.

Kiinteytys = askelsarjatunti, jossa pääpaino sarjan kehittelyssä 35-40 min. Lyhyt lihaskunto ylä-ja keskivartaloon, loppuvenyttelyt

Kehonhuolto = monipuolinen kehon hyvinvointiin tähtäävä, venytyksiä ja liikkuvuutta lisäävä tunti

NIA = Tanssillinen tunti, jossa on elementtejä eri tanssi- ja kamppailulajeista sekä rentoutustekniikoista.  Koreografiat ovat helppoja ja musiikki vaihtelevaa ja inspiroivaa.  Tunnilla liikutaan laajasti salissa. Tunnin lopussa on venyttely- ja rentoutusosuus.

TNV-body = helppo alkuaskellus (hypytön tai ainakin vaihtoehdot) 20 min. Päälihasryhmät huomioiva lihaskunto-osuus ja 10 min loppuvenyttely.

TNV-pumppi = lihaskuntotunti, jossa käydään läpi koko kroppa. 5 min alkulämmittely ja loppuvenyttelyt

Total body = Lyhyt alkulämmittely, 4 pitkää työosuutta joissa jokaisessa tehdään eri liikkeitä, lopussa venyttelyt. Tunnilla ei tarvitse tehdä mitään musiikin tahdissa vaan teet työaikana itsellesi sopivan määrän toistoja. Käytämme painoja, mutta tunti on mahdollista tehdä myös kehonpainolla.

PHA = patteriharjoitustunti, jossa patteri sisältää myös sykettä nostattavan liikkeen lihaskuntoliikkeiden lisäksi. Alkulämmittely ja loppuvenyttely

Ulkotreenit = Kokoontuminen stadionin taulun alla. Oma alusta ja halutessa kahvakuula/ käsipaino mukaan!